FAQ

Najczęściej zadawane pytania!

Czas i termin dostawy

Wszystkie zamówienia złożone tego samego dnia do 10:30, opuszczą nasz magazyn tego samego dnia i zostaną dostarczone następnego dnia roboczego

Czy jest możliwość odbioru własnego zamówienia?

Niestety niema takiej możliwość. Prowadzimy sprzedaż głównie wysyłkową!

Czy jest możliwa wysyłka za granicę?

W wyjątkowej sytuacji możemy udostępnić wysyłkę za granicę. Prosimy o kontakt aby ustalić szczegóły.

Jakie mam opcje płatności za swoje zamówienie?

Za zamówienie w naszym sklepie zapłacisz za pośrednictwem szybkich płatności internetowych Przelewy24 lub za przy odbiorze pobraniem.

Czy wszystkie produkty objęte są 4 letnią Gwarancją?

Wszystkie produkty Herz Medical Instruments są lub mogą być objęte 4 letnią gwarancja. Z 4 letniej gwarancji wyłączone są produkty objęte promocją o ile oferta promocji jasno na to wskazuje.

Jak złożyć reklamcję? Ile czasu zajmuje rozpatrzenie reklmacji?

Aby złożyć reklamacje, należy skontaktować się z nami poprzez formularz kontaktowy, lub mail, opisując swoją sytuację! Reklamacje rozpatrujemy w ekresowym trybie – zazwyczaj nowy sprzęt jest już dostarczone w 24h.

Kto pokrywa koszty zwrotów?

U nas zwroty są darmowe!

Nie znalazłeś odpowiedzi?

Napisz do nas!!!!

Kontakt